Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns WoW kvar någonstans?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon butik i detta land som fortfarande har World of Warcraft på hyllan? Jag har en kamrat som använde "testa 10 dagar"-kontot som fanns i samlarutgåvan. Butikerna i Stockholm är helt dammsugna. Nu måste han vänta en månad (minst) på att få spela igen.

(Är detta Blizzards marknadsföring -att skapa ett sug- eller bara dålig planering.)

Vi ses på Argent Dawn!

såhär är läget som jag har fattat de:

Spelet har blivit en sån enorm succé att Blizzard inte har möjlighet att trycka upp nya exemplar i takt med försäljningen. I USA har serverkapaciteten nått max och Blizzard överväger att stanna pressarna för att hinna bygga ut sina servrar för att kunna få plats med alla som vill spela.

En kompis till mig hade tur, han fick valet att antingen nöja sig med spansk manual eller vänta på spelet i 1 månad. Den leveransen är dock också slut. Mitt tips är att beställa spelet nu från t.ex. Webhallen som får in nästa leverans 15 april och beställ fort innan den leveransen också är slutsåld.

Tror Blizzard absolut inte ens kunnat ana att WoW skulle bli en sån succé som det blev, detta är absolut inte avsiktligt av blizzard

  • Medlem
  • 2005-03-13 14:59

Kul att se att det ändå gott så bra, det måste ju ändå göra att det här spelet kommer att utvecklas och inte glömmas bort...

Tänkte också lägga en beställning på spelet, är det någon som har ett bra tips på var, är Webhallen bra, finns det andra som man kanske ska undvika om dom tidigare inte hållt vad dom lovat å sånt?

har handlat från webhallen under många år och dom är snabba, seriösa och har bra priser. Det har varit strul med dom en gång innan men man kan inte undvika dom p.g.a. deras priser.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-03-14 00:07

Jag vet inte vart ni bor någonstas mn i Malmö vet jag att de flesta butikerna väntar leveranser i slutet av mars. Antar att de flesta större butikerna i storstäderna skall få de också däromkring.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-18 10:12

Officiellt så är det väl säljstopp till affärerna tills den 25:e mars pga överbelastning av servrarna, men jag hade tur och lyckades få tag på ett restex som hade varit på nåt lager, så igår kom jag igång med att spela på ett eget konto ^^

1
Bevaka tråden