Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många Macar får man ha?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena,

Jag är en gamal Mac användare. Min fru hade en Mac Plus, och hon jobbade med UI språk översättning på den orginala Mac 128k, som vi fortfarand har stående här. Tyvärr så är den upgraderad till en Plus (skalet är orginal dock). Den bootar fortfarande.

Annars så jobbar jag med storskaliga dokument och content management lösningar, och har gjort de senaste 15 åren. Först på VMS, senare på SunOS 4.x och till sist på Windogz. Har bytt till Mac helt och hållet där det går. Byter karriär just nu till något mera intressant (för mig), så studerar just nu miljövård och skriver affärsplaner med hållbara lösningar.

Har ett gäng Macar och undrar om jag skall ersätta min Cube 450 med en Mac Mini. Det verkar vara en hyffsad uppgradering, så kan jag använda min Cube som en (ytterligare) server.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-24 14:16

Hur många man vill, bara det ser snyggt o städat.

Vi har ett pyttelitet kontor hemma, på 1,7 x 2,2 m. Där finns två (2) skrivplatser med en iMac DV 400, en MDD PowerMac G4 2x1,42 plus en Beige G3 på 300 MHz. I vardagsrummet står en iBook. Allt kopplat med fast nätverk.
På kontoret finns även en ministereo (för att överösta G4'an) och en 14" TV för att kolla hur videoredigeringar ser ut, samt en Epson fotoskrivare C82.
En scanner står på önskelistan, så även en Mac Mini......

Vi bor på 70 kvadrat så det inte långt till en skärm!

1
Bevaka tråden