Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny medlem Per ange. Hej!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag är ny medlem. Jag har en blåvit G3 och längtar efter en powerbook 17. Jag gillar Mac:ar och mitt yrke som läkare. Hör av Er om Ni tror att jag kan vara till hjälp. Hälsningar Per

  • Oregistrerad
  • 2005-01-22 20:58

Hej på dig!

Välkommen!
Du gör rätt i att längta efter en 17-tummare, jag kan intyga att det är en kanonburk och väl värd att vänta på.

(PS. Min kirurgitenta á 20p infaller om en vecka, är det något du kan hjälpa till med?
(PS2. Tyvärr kan man fastna på denna trevliga mac-sajt och inte göra andra saker som man egentligen borde göra, som ett studera

Ursprungligen av Per Lange:

Hej! Jag är ny medlem. Jag har en blåvit G3 och längtar efter en powerbook 17. Jag gillar Mac:ar och mitt yrke som läkare. Hör av Er om Ni tror att jag kan vara till hjälp. Hälsningar Per

Trevligt med en läkare. En fråga: använder ni Mac något inom läkarvården? Jag har bara sett pc i receptionen när jag besökt sjukhus...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-23 01:11
Ursprungligen av blodsugare:

Trevligt med en läkare. En fråga: använder ni Mac något inom läkarvården? Jag har bara sett pc i receptionen när jag besökt sjukhus...

Det är inte många läkare som använder mac.
Då journalprogramen är mycket begränsade till mac jämfört med PC där det både är ett större urval och fler uppdateringar.
Den svenska sjukvården är tyvärr beroende av PC.

Sett mac hos en svensk plastikkirurgs skrivbord i ett ej namngett program på tv.. Men det är ju inte landstingen det.. men fint den visas upp i tv. Är själv skadad, inte fysiskt så jag behöver den läkarens tjänster..men när jag ser mac på tv, nämner jag det gärna för mina pezevänner bredvid mig Jag måste vara helt frisk!!

1
Bevaka tråden