Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa minne till iBook billigt i Malmö

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, bor i Stockholm. Men tänkte kanske när jag är nere i Malmö över Julen att handla nytt RAM minne till min iBook G4. Finns det något ställe förutom Kullander som säljer Mac-kompatibla minnen?

Mvh / M

Varför inte köpa hos Macoteket på plats?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 02:59
Ursprungligen av macattaq:

Hej, bor i Stockholm. Men tänkte kanske när jag är nere i Malmö över Julen att handla nytt RAM minne till min iBook G4. Finns det något ställe förutom Kullander som säljer Mac-kompatibla minnen?

Mvh / M

Det här med mac-kompatibelt vert jag inte hur mycket det stämmer, men det blir hursomhelst billigare att köpa från andra butiker än applestore/kullander. Men såvitt jag vet så ska de gå bra med "PC-minnen"

Inhandlade minne till min Ibook hos Macsupport på Djäknegatan. Helt klart den bästa upplevelse jag har haft i en datoraffär någonsin, underbart trevlig personal. Priset var okej.

/Pelle

Ursprungligen av pojken_pelle:

Inhandlade minne till min Ibook hos Macsupport på Djäknegatan. Helt klart den bästa upplevelse jag har haft i en datoraffär någonsin, underbart trevlig personal. Priset var okej.

/Pelle

Var det dyrt? Hur mycket kostar 1 GB minne till ibooken? Kör de samma pris som på Apple Store?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-12-21 09:30
Ursprungligen av jockeleu:

Det här med mac-kompatibelt vert jag inte hur mycket det stämmer, men det blir hursomhelst billigare att köpa från andra butiker än applestore/kullander. Men såvitt jag vet så ska de gå bra med "PC-minnen"

Jämför inte oss med Applestore

1
Bevaka tråden