Kingston-minne i Sawtooth?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!

Jag uppgraderar min Sawtooth lite smått och funderar nu på vilket minne jag ska inhandla. Det finns 100 trådar i ämnet och de flesta rekommenderar att köpa minnen som garanterat fungerar från någon Mac-handlare. Det var precis vad jag tänkte göra tills jag fick ett kanonbra erbjudande på dessa minnen. Enligt specifikationerna borde de fungera, men det känns som om man aldrig kan vara riktigt säker när det gäller minnen.

Min fråga lyder således: Använder någon just dessa minnen i sin Sawtooth eller kan bekräfta att de fungerar?

• Medlem
  • Härnösand
  • 2004-12-02 01:15

AGP-macarna ska lätt klara vilket PC100- eller PC133-minne som helst (normala minnen utan ECC).

• Medlem
  • Härnösand
  • 2004-12-02 01:19

Jag kör med Twinmosminnen i min. Det går perfekt!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-02 01:38
Ursprungligen av Leif Karlsson:

Hej alla!

Jag uppgraderar min Sawtooth lite smått och funderar nu på vilket minne jag ska inhandla. Det finns 100 trådar i ämnet och de flesta rekommenderar att köpa minnen som garanterat fungerar från någon Mac-handlare. Det var precis vad jag tänkte göra tills jag fick ett kanonbra erbjudande på dessa minnen. Enligt specifikationerna borde de fungera, men det känns som om man aldrig kan vara riktigt säker när det gäller minnen.

Min fråga lyder således: Använder någon just dessa minnen i sin Sawtooth eller kan bekräfta att de fungerar?

Har du tips att dela med dig av? Någon som säljer billigt? Skulle behövt 1gb.

Mvh

Tack för svaren alla! Dessvärre gled erbjudandet mig ur händerna så det får bli en annan gång.

1
Bevaka tråden