Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var är livsstil?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-01-09 01:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sten Bengtsson
När de tre värsta nu har försvunnit så kanske man kan hoppas på att inläggen återigen återspeglar snittåldern härinne.

Och vilka skulle dom tre värsta vara?

  • Medlem
  • 2004-01-09 01:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sten Bengtsson
Eller så kan man hoppas att på att folk följer reglerna för 99mac och inte ordbajsar massor med nonsens överallt.
När de tre värsta nu har försvunnit så kanske man kan hoppas på att inläggen återigen återspeglar snittåldern härinne.

Det där låg väldigt nära att kunna tolkas som personpåhopp!
Och ett helt onödigt inlägg som inte handlade om Mac....
Skämmes:rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-01-09 01:17

Vilka tre ordbajsare ÄR det som försvunnit????

  • Medlem
  • International user
  • 2004-01-09 01:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sten Bengtsson
Eller så kan man hoppas att på att folk följer reglerna för 99mac och inte ordbajsar massor med nonsens överallt.
När de tre värsta nu har försvunnit så kanske man kan hoppas på att inläggen återigen återspeglar snittåldern härinne.

Den som har lyckats klämma in 0.04 inlägg per dag (12 inlägg på 10 månader) borde väl inte ha allt för stora åsikter om formet och dess aktiva medlemmars beteende?

Återkom och tala om föredömliga inlägg när du själv börjat skriva sådana. Personligen tycker jag inte att "ordbajsar massor med nonsens" är ett särskilt korrekt sätt att uttrycka sig på. Du kanske skall tänka igenom vad du skall skriva lite längre innan nästa inlägg postas. Om sisådär 2 månader eller så.

Parantes:
För övrigt kallas det du nyss gjorde för personangrepp. De flesta aktiva medlemmarna här på forumet vet mycket väl vilka 3 personer som har lämnat forumet nyligen. Det som är mer fascinerande är hur du själv kan veta vilka de var och hur de betett sig. Är du en sån som bara läser och aldrig skriver eller inlägg själv eller?

Citat:

Skrevs ursprungligen av cal
Den som har lyckats klämma in 0.04 inlägg per dag (12 inlägg på 10 månader) borde väl inte ha allt för stora åsikter om formet och dess aktiva medlemmars beteende?

Well, jag ser inte att antalet inlägg ger någon mer eller mindre rätt till vissa uttalanden (i så fall skulle ju jag ha en himla rätt till att uttala mig ).

  • Medlem
  • 2004-01-09 09:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sten Bengtsson
När de tre värsta nu har försvunnit så kanske man kan hoppas på att inläggen återigen återspeglar snittåldern härinne.

vilka skulle dessa tre vara då?

Och vad har snittåldern med någonting öht att göra? För alla som ogillar ålder finns Skunk, HMC, Lunarstorm mfl.

Baron, jag tror att anmärkningen om snittålden skulle tolkas som att "vuxna" människor aldrig aviker från ämnet.

Själv tycker jag sånt är ett bombsäkert recept på urtåkiga och opersonliga diskussioner.

Låt tusen blommor blomma

Citat:

Skrevs ursprungligen av Richard Rönnbäck
Baron, jag tror att anmärkningen om snittålden skulle tolkas som att "vuxna" människor aldrig aviker från ämnet.

Själv tycker jag sånt är ett bombsäkert recept på urtråkiga och opersonliga diskussioner.

Låt tusen blommor blomma

  • Medlem
  • 2004-01-09 09:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Richard Rönnbäck
Baron, jag tror att anmärkningen om snittålden skulle tolkas som att "vuxna" människor aldrig aviker från ämnet.

Själv tycker jag sånt är ett bombsäkert recept på urtåkiga och opersonliga diskussioner.

Låt tusen blommor blomma

Hum... om det var Nurell och Mondo som åsyftades är de ju inte direkt purunga.

Jag har heller inget emot animerade diskussioner.

Låt hundra blommor blomma!

Hörni, den här diskussionen leder ju ingenstans eller hur?

/Martin

Bevaka tråden