Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dålig Kvalitet På Powersupply Unit på G5:an!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-27 16:10

Jag har haft många datorer genom åren och aldrig tidigare varit med om att en powersupply unit kan vara av så dålig kvalitet att den går sönder (försämras) efter en månad!

Visst kan saker gå sönder, men efter lite tid ute på nätet så kan jag konstatera att det verkar som om det är allmänt dålig kvalitet på Apples Powersupply units!

Läser man det som finns på nätet om detta ämne, så finner man ganska snabbt många web sidor och mycket information om just powersupply units och deras olika fel som t ex pipljud, dåliga fläktar, div oljud, totalhaverier mm mm se (APPLES EGNA SUPPORTSIDA) eller sök på google efter G5 powersupply så hittar ni massor om detta.

Sedan får man dra sin egna slutsats om detta men jag är besviken!

Det har dessutom uppkommit flera revisions av powersupply units från A till D och felen består!!!!!

Vad skall man göra? jag vill ha en ny maskin!

Se min felbeskrivning på "LÅTER DIN G5:a!"

Måste hålla med dig. Det verkar onekligen som om kvaliteten har blivit sämre på senare år. Apple måste skärpa sig och åter igen leverera nätdelar av bästa kvalitet.

1
Bevaka tråden