Dollarpriset

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur lågt kommer dollarn att sjunka?

Fråga - den är ju redan under 8, följdfråga då - definerar du "nu" som Vinter, eller är vinter lika med medeltemperatur under 0 grader på ett dygn ? Och Isåfall.. borde olika regler gälla för södra och norra sverige ?

Personligen tror jag inte under 7...alltså.. borde mitt svar vara över 7... ??

Åhåjaja...*L* Nu är det den 9 december och nu i vinter menas fram till sommaren och ditt svar borde då följaktligen ligga under 8...Å andra sidan finns det alltid sådana som du lilledanne som inte kan läsa vad som står i en fråga och utgå från det utan att lägga andra värderingar i frågan som sådan.

Jag antar att du inte har gjort något körkortsprov med tanke på din fråga. Därav mitt svar till dig.

Med vänliga hälsningar.

Haha...jo..faktiskt..har haft körkort i över tio år ( och inte blivit av med det än ) !!

Ville bara dubbelkolla...du hajade iroin va Har röstat på under 8 nu

Jaja där ser man...Ja så kan det gå när man drar förhastade slutsatser...;)

Åhh så bra att dollarn är på väg ner men det är nog för mycket begärt att den skall krypa ner till samma nivå som den var på 70 talet har för mig att den då låg på ca 5 spänn.

• Oregistrerad
  • 2003-12-09 15:03

"Dollarn fortsatte att falla i värde på tisdagsmorgonen och låg på sin lägsta kurs mot kronan på över sex och ett halvt år - 7:29 kronor. " - DN

Kommer falla till 6.89.. sen vänder den upp till 12 kronor när Bush förlorar valet

1
Bevaka tråden