Reparation av alu15tum

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-10-20 18:12

Jag ska skicka in min splitt nya PB15 pga 2 ihopsittande pixlar som är helt /&%/-kritvita, plus en flummig vit fläck (svag, men den är där). Killen på tech-support sa att de skulle byta skärmen efter lite velande o diskuterande.

Imorrn kommer dhl o hämtar min nya sweetie asså. O då funderar jag på: Kommer de helt säkert att byta den? Eller kommer de att slå på den o säga: "Nja..."? Om de byter skärmen..hur länge tar det då? En vecka, en månad, en börskrasch...? :rolleyes:

Det brukar gå fort, max en arbetsvecka. De flesta inskick vi gör får vi tillbaka på tre, fyra dagar. Någon enstaka gång kan det hända att det inte finns reservdel i lager och då kan det dröja längre tid. Men normalt några dagar, som sagt.

• Medlem
  • International user
  • 2003-10-21 09:51

Tack för det lugnande svaret. Återigen, tror du att de helt sikkkert byter grejorna de sa de skulle byta? Törs man hoppas?

Citat:

Skrevs ursprungligen av c5j
Tack för det lugnande svaret. Återigen, tror du att de helt sikkkert byter grejorna de sa de skulle byta? Törs man hoppas?

Har de lovat så... Jag antar att du fick ett ärendenummer när du ringde supporten? Hänvisa till detta om det blir nåt krångel. Du kan ju även ringa upp supporten igen och be om en skriftlig bekräftelse på att felet ska åtgärdas.

1
Bevaka tråden