Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Malmö/Hbg: Var kolla på skärmar irl?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2016-08-23 14:00

Jag skulle vilja kolla lite på några prisvärda 27"-skärmar (2560x*) i Hbg/Malmö-området. Utbudet på MediaMarkt och Elgiganten på Väla var ganska torftigt. Vilka nasare i trakten har bäst sortiment i sin fysiska butik?

  • Medlem
  • 2016-08-25 11:01

Ingen?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2016-08-25 15:29

Känns som att utbudet i dessa trakter (hbg) är väldigt begränsat men snart öppnar webhallen på Väla så förhoppningsvis blir det lite bättre.

  • Medlem
  • 2016-08-28 16:20
Ursprungligen av andste:

Känns som att utbudet i dessa trakter (hbg) är väldigt begränsat men snart öppnar webhallen på Väla så förhoppningsvis blir det lite bättre.

Webbhallen har ju sällan så mycket on display i sina butiker. Inte de två i Malmö och den i Uppsala jag har varit i i alla fall.

Detta är inte lätt. Jag upplever att de stora elektronikladorna sällan har några vettiga skärmar framställda.

Bättre att läsa på olika reviews och sen köpa på nätet och returnera om de inte är bra.

  • Medlem
  • 2016-08-29 09:56
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Detta är inte lätt. Jag upplever att de stora elektronikladorna sällan har några vettiga skärmar framställda.

Bättre att läsa på olika reviews och sen köpa på nätet och returnera om de inte är bra.

ja, vi gjorde det så småningom. Grejen var att jag ville jämföra olika storlekar och upplösning, kanske 3-4 kombinationer. (Vi landar nog i 27" 2560x1440.)

1
Bevaka tråden