Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Music färdigtestat för Android

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är Apple Music för Android inte längre under betatestning. Nytt i appen är equaliser-inställningar tillsammans med diverse prestandaförbättringar.

Läs hela artikeln här

Fint att Apple släpper extra funktioner för Apple Music till... android.

Ursprungligen av oldpeer:

Fint att Apple släpper extra funktioner för Apple Music till... android.

Det är väl bara bra att de drar nytta av de möjligheter som finns i android istället för att hålla tillbaka med finesser så det inte blir "orättvist". Jag tycker det är en väldigt tråkig mentalitet att inte låta apple ge appen finesser utifrån de möjligheter som finns i respektive operativsystem.

Ursprungligen av Erik Sjölund:

Det är väl bara bra att de drar nytta av de möjligheter som finns i android istället för att hålla tillbaka med finesser så det inte blir "orättvist". Jag tycker det är en väldigt tråkig mentalitet att inte låta apple ge appen finesser utifrån de möjligheter som finns i respektive operativsystem.

Ja, jag har inget emot att Apple använder de möjligheter som finns med android. Däremot är det intressant när Apple går så långt att de ger fördelar till androidanvändare och inte kan införa liknande i deras trångsynta iOS.

Vad är det för funktioner du pratar om?

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Vad är det för funktioner du pratar om?

Läs artikeln, tack.

Ursprungligen av oldpeer:

Läs artikeln, tack.

Står ju inget där. Eller menar du att spara på minneskort och widget? Mig veterligen går det att spara musik på iPhone också. Widgeten vet jag inte vad den gör.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Står ju inget där. Eller menar du att spara på minneskort och widget? Mig veterligen går det att spara musik på iPhone också. Widgeten vet jag inte vad den gör.

Det går att spara musik på iPhone till det interna minnet. Varken till ett minneskort (som inte finns) eller till extern lagring (som skulle kunna anslutas via bottenkontakten).

  • Avstängd
  • 2016-08-05 06:19
Ursprungligen av oldpeer:

Läs artikeln, tack.

Ursprungligen av oldpeer:

Det går att spara musik på iPhone till det interna minnet. Varken till ett minneskort (som inte finns) eller till extern lagring (som skulle kunna anslutas via bottenkontakten).

Så med andra ord skiljer sig inte funktionerna åt,eftersom dom hårdvarumässiga förutsättningarna är olika så en jämförelse inte är möjlig.

1
Bevaka tråden