Problem med Apple Store

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte en iPod via Apple Store och betalade den 11 Augusti. Efter ett tag så undrade jag varför jag inte hade fått min iPod så jag tog kontakt med Apple och dom sa att dom inte hade fått några pengar. Jag faxade dom en kopia av kvitot över betalningen och jag fick ett svar att dom skulle söka rätt på min beställning och att min orderstatus skulle uppdateras förhppningvis samma dag. Det har nu gått mer än en månad sen jag fick det medelandet.

Jag har skickat två nya brev efter det men har bara fått ett svar som inte var intresse för mig, dom skrev att dom har haft mycket att göra och att dom ville att jag skulle skicka ett nytt brev till dom om det var bråskande. Så jag gjorde det men har inte fått svar på det trots att det har gått mer än en vecka.

Är det någon som har råkat ut för något liknande eller någon som har tips om hur jag ska göra för att jag ska få min iPod, så skulle jag gärna vilja veta vad jag kan göra.

• Medlem
  • Umeå
  • 2003-10-19 00:12

Det låter ju helt otroligt, men man slutar inte förvånas när det gäller apple store och allt man har hört om dom.

Hade jag varit i din sitts så hade jag ringt till apple store (inte skickat brev) och sagt några väl valda ord. Tycker för övrigt att du förtjänar någon slags kompensation för det du råkat ut för.

håller med föregående talare. en värsting-ipod av senaste snitt och valfritt tillbehör från belkin eller nåt.

• Avstängd
  • 2003-10-19 10:15

Varför ringer du inte Applestore?

The Apple Store 020-120 99 71

020 nummer kostar bara en markering,

Be att få tala med svensktalande säljare.

Eller kontakta Oscar Bjers VD Svenska Apple. Björnström vet väl var man får tag på honom. Du borde kunna hämta ut din iPOD hos InLife eller Macoteket om de vill visa service.

Såg inte att du bor i Boden!
De får väl skicka med Jetpaket UPS eller liknande.

Boden är fint har bekanta där Holmberg Drottninggatan.
Varit Å fiskat i trakterna de hade stuga i Mårdsel. Toppen.
Sonen Ricard 17 blev till där.
Hjortron , hembrändt , och himlaspel.:D

Jag har lite svårt för att ringa för jag gör lumpen och det finns inte många tillfällen jag har tillgång till telefon. Dom gångerna som jag har tillgång till telefon så har jag inte tid att prata i telefon.

Jag är snart ledig några dagar så jag får väl ta och ringa dom.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Kemppe
Det låter ju helt otroligt, men man slutar inte förvånas när det gäller apple store och allt man har hört om dom.

Jag har handlat mina macgrejer nästan uteslutande från Applestore UTAN ETT ENDA PROBLEM. Inte för den skulle sagt att de är felfria. Tror inte de är värre än nån annan.

Michael - skicka mig ditt ordernummer och all övrig information som behövs för att AppleStore ska kunna hantera din order. Jag ringer dom personligen och kollar lite närmare vad som har hänt, hade varit spännande.

Att skylla på att man har mycket att göra håller inte när det rör sig om flera veckor.

• Avstängd
  • 2003-10-20 04:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Michael - skicka mig ditt ordernummer och all övrig information som behövs för att AppleStore ska kunna hantera din order. Jag ringer dom personligen och kollar lite närmare vad som har hänt, hade varit spännande.

Att skylla på att man har mycket att göra håller inte när det rör sig om flera veckor.

Härligt Hoppas det löser sig!
Hittils så har mina bestälnningar funkat med Applestore. "Min" lantbrevbärare har som motto uti fingerspetsarna att förmedlingen av analoga ( fysiska) försändelser skall vara till kunden tillhanda så snart som möjligt. Även penningar. Yrkesstolthet! Tack Rune!
I Bland fördel att bo på "Lannet"

1
Bevaka tråden