Telias FAQ är pinsam

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Titta här:

http://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner...

De kan ju inte svara på en enda fråga...!? Är det lönt att ha FAQn?

  • Medlem
  • Hjo
  • 2015-09-10 22:00

Det mesta är säkert skrivet i förväg och uppdateras säkert när de ids...

  • Medlem
  • 2015-09-10 22:39
Ursprungligen av el gringo:

De kan ju inte svara på en enda fråga...!? Är det lönt att ha FAQn?

Ja det är det absolut. Att de ännu inte har någon information är fortfarande ett svar på frågorna.

Kom ihåg att de flesta är inte lika väl informerade som vi är. Då är det vettigt att få veta att det finns ingen leveranstid ännu (och så vidare)

  • Skribent
  • Sollentuna
  • 2015-09-11 07:45
Ursprungligen av el gringo:

Titta här:

http://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner...

De kan ju inte svara på en enda fråga...!? Är det lönt att ha FAQn?

Ptja, det heter ju Frequently Asked Questions, inte Frequently Answered Questions...

förvisso. men det blir lite väl löjligt när man måste klicka upp i princip varenda fråga och får 'vet inte'.

Ursprungligen av el gringo:

...det blir lite väl löjligt...

Nej, det tycker inte jag.

Att Telia tar upp frågan, och berättar att det inte finns något svar ännu, är bättre än att inte ta upp frågan alls.

Då vet man iallafall att de funderar på saken, och att de förhoppningsvis strävar efter att ge ett svar så snart som möjligt.

Jag befarar att den grupp som är minst benägen att läsa FAQ är samma grupp som är mindre informerade och ringer och frågar om just dessa saker.

1
Bevaka tråden