Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TIps på prisvärda In Ear, Handsfree till Iphone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Efter 2 års dagligt användande så tappade jag i fredags bort mina vita Apple In-Ear hörlurar. Surt eftersom de är ganska dyra och fortfarande fungerade fint. Dessvärre tycker jag kanske inte de var värda pengarna, cirka 750 SEK, ljudet i mina Creative EP-630 tycker jag är strået vassare, samtidigt som de endast kostar en fjärdedel av apples In-Ear, alltså mycket prisvärda. (Mina Creative är utan mic., vet att de finns med mic, men har googlat mig till att de inte alls håller samma kvalitet, bl.a. är tydligen micken inget vidare.)

Nu till frågan. Jag är ute efter ett par prisvärda In-Ear, med handsfree-mic, och gärna fjärrkontroll för volym samt play/pause.
Jag lyssnar mycket på musik, men vill även ha möjlighet att ta samtal handsfree. (Hade det bara rört sig om hörlurar för handsfree-samtal, så hade jag kunnat nöja mig med vilken skit som helst.)

Jag hade tänkt mig ngt för 200-300 max. Tips?

/Emil
(iPhone 5)

Kolla prisjakt.se

Sennheiser MM30i är samma bra lurar som EP-630 men fjärrkontroll för volym, och bättre mic. Kan fås för 300-nånting. Jag kör själv bara de lurarna sedan flera år tillbaka, för en som plågar ihjäl sina lurar med åretruntpendling på cykel så har de en ganska så perfekt avvägning mellan pris och bra ljud. (Förbaskat tåliga också, för den delen.)

1
Bevaka tråden