Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler antar iskalla utmaningen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Utmaningen där personer ska hälla en hink med isvatten över huvudet för välgörenhet sprider sig som en löpeld på internet. Dr Dre är den senaste på Apple som genomfört den – men nu har den också nått redaktionen på 99mac.

Läs hela artikeln här

Det gick ju bättre för er än för dessa

Ursprungligen av Redaktionen:

Utmaningen där personer ska hälla en hink med isvatten över huvudet för välgörenhet sprider sig som en löpeld på internet. Dr Dre är den senaste på Apple som genomfört den – men nu har den också nått redaktionen på 99mac.

Läs hela artikeln här

Snygg video.
@emilakered, bor du där vid Stationsgatan så bör en träff över en öl eller så infinna sig, tycker jag då.
@Ida Lindkvist, det såg riktigt kallt ut, bonuspoäng!
Jonas borde få en extra bonuspoäng för att han både hällde is över sig och sen hoppade i vattnet.

Om det nu fanns några poäng att dela ut..

Senast redigerat 2014-08-20 00:47
Ursprungligen av keptang:

Snygg video.
@emilakered, bor du där vid Stationsgatan så bör en träff över en öl eller så infinna sig, tycker jag då.
@Ida Lindkvist, det såg riktigt kallt ut, bonuspoäng!
Jonas borde få en extra bonuspoäng för att han både hällde is över sig och sen hoppade i vattnet.

Om det nu fanns några poäng att dela ut..

Visst bor jag där, i alla fall ytterligare några månader. Flytt närmare stan är bokad till slutet av oktober, vi får passa på innan! Kanske lika bra med tanke på att jag dumpade massa vatten över grannarnas utemöbler..

@Ida Lindkvist är ute och hälsar på ibland, kanske får synkronisera det hela snyggt!

Ursprungligen av emilakered:

Visst bor jag där, i alla fall ytterligare några månader. Flytt närmare stan är bokad till slutet av oktober, vi får passa på innan! Kanske lika bra med tanke på att jag dumpade massa vatten över grannarnas utemöbler..

@Ida Lindkvist är ute och hälsar på ibland, kanske får synkronisera det hela snyggt!

Jaaaa, jag är på en kalendersynk! Låt oss umgås

1
Bevaka tråden