Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 7 når 85 procent av aktiva enheter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples senaste operativsystem IOS 7 finns nu på 85 procent av aktiva IOS-enheter, visar siffror från Apple.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • International user
  • 2014-03-25 20:36

Möjligtvis beror detta på..

.. bakgrundsuppdateringen. Den har jag stängt av. Vill inte de ska styra över min telefon helt och hållet. Visst är det en bra funktion. Men inte för oss som vill ha sina lurar jailbreakade. Nu kan man ju inte ens göra en restore upp till 7.0.6 från 7.0.4 för paketet ej är godkänt längre. Så fina siffror, men mest påtvingade.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-25 20:48
Ursprungligen av phreakii:

.. bakgrundsuppdateringen. Den har jag stängt av. Vill inte de ska styra över min telefon helt och hållet. Visst är det en bra funktion. Men inte för oss som vill ha sina lurar jailbreakade. Nu kan man ju inte ens göra en restore upp till 7.0.6 från 7.0.4 för paketet ej är godkänt längre. Så fina siffror, men mest påtvingade.

Bakgrundsuppdatering har inget att göra med att uppdatera iOS utan det är till för appar.
Uppdatera telefonen måste du fortfarande göra själv.

  • Medlem
  • International user
  • 2014-03-26 19:39
Ursprungligen av lappen71:

Bakgrundsuppdatering har inget att göra med att uppdatera iOS utan det är till för appar.
Uppdatera telefonen måste du fortfarande göra själv.

Den drar visst ner uppgraderingen sj. Sitter du på wi-fi drar den ner denna. Men ja, dock är det du som behöver trycka installera.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-03-26 20:14
Ursprungligen av phreakii:

Den drar visst ner uppgraderingen sj. Sitter du på wi-fi drar den ner denna. Men ja, dock är det du som behöver trycka installera.

Ja den drar ner uppdateringen men den uppdateras inte av sig själv som du antyder i första inlägget.

1
Bevaka tråden