Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7.0 ute

Tråden skapades och har fått 687 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2013-09-18 18:59

Yes!!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2013-09-18 19:01

Min är på väg ner nu hehe 11min

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-18 19:03

Verkar som den beta 6 jag har är senaste men det kan inte stämma eftersom jag har inte dom senaste ringsignalerna!!

hittar i luren men inte i Itunes
men skit samma

Va, inte för mig. Använder Beta 6 av iOS 7 idag. Står att programvaran inte behöver uppdateras när jag söker efter uppdateringar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-18 19:07

Misslyckas hela tiden med OTA, detta kommer att ta hela natten eller så är det bara att inse att andra x.0 uppdateringar hamrat Apples servrar som en västanfläkt jmfrt med iOS7

Någon som fått ner riktiga iOS 7 som innan satt på beta 6 utan devolepers account?

Ursprungligen av lappen71:

Verkar som den beta 6 jag har är senaste men det kan inte stämma eftersom jag har inte dom senaste ringsignalerna!!

Ursprungligen av koffas:

Va, inte för mig. Använder Beta 6 av iOS 7 idag. Står att programvaran inte behöver uppdateras när jag söker efter uppdateringar.

Ursprungligen av koffas:

Någon som fått ner riktiga iOS 7 som innan satt på beta 6 utan devolepers account?

Man kan inte uppdatera OTA från en beta.

Så vad ska man göra för att få ner den riktiga versionen? (första betan jag har testat) Återställa iPhonen?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-18 19:11
Ursprungligen av Anderlind:

Man kan inte uppdatera OTA från en beta.

Jag gör inte det heller utan genom iTunes

Löser det genom att återställa till iOS 6.1.4

Relaterat: iTunes 11.1 ute också, behövs för att fungera med iOS 7 om man ska synka: http://www.99mac.se/forum/p/2168442

  • Medlem
  • Umeå
  • 2013-09-18 19:13

Jag kör via iCloud wifi

Ursprungligen av lappen71:

Jag gör inte det heller utan genom iTunes

Löser det genom att återställa till iOS 6.1.4

Vet att jag lyckades nedgradera för några månader sedan, men hur gör man igen, alltså hur nedgraderar man?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-18 19:19

Uppdaterar en iPad Mini och en iPhone 5 nu. Efter det blir det en iPhone 4s och en iPad som ska uppdateras

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-09-18 19:24

Jag får bara upp att 6.1.3 är senaste versionen...

Ursprungligen av lasselu:

Jag får bara upp att 6.1.3 är senaste versionen...

I Itunes va ?
sök uppdatering i telefonen i stället

Ursprungligen av Kajan:

Uppdaterar en iPad Mini och en iPhone 5 nu. Efter det blir det en iPhone 4s och en iPad som ska uppdateras

Det ryktas att iOS 7 till ipad är helt ofärdigt och laggit. Det kan ha varit ett misstag.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-18 19:26
Ursprungligen av koffas:

Vet att jag lyckades nedgradera för några månader sedan, men hur gör man igen, alltså hur nedgraderar man?

Försöker själv men har visst skapat en tegelsten

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-18 19:27
Ursprungligen av Johan Thuresson:

Det ryktas att iOS 7 till ipad är helt ofärdigt och laggit. Det kan ha varit ett misstag.

Har hört nått om det också ja, men va fan, man lever bara en gång. Min iPad Mini och sambons iPhone först iallafall. Så får se hur det går först

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2013-09-18 19:30
Ursprungligen av disktant:

I Itunes va ?
sök uppdatering i telefonen i stället

Stämmer...på telefonen får jag an error occured...
Tror jag väntar till imorgon...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-18 19:33

Efter ett par misslyckade försök tar det en väldans tid, ett tag stod det att "Cirka 6 timmar återstår". Nu är det "bara" 2 timmar som gäller.

EDIT: Nu är det 5 timmar som gäller.

Är det någon fått det att uppdatera OTA? Flickvännens 4a får misslyckande om och om.

Ursprungligen av DLP:

Efter ett par misslyckade försök tar det en väldans tid, ett tag stod det att "Cirka 6 timmar återstår". Nu är det "bara" 2 timmar som gäller.

EDIT: Nu är det 5 timmar som gäller.

Vore bra om du kunde uppdatera det här inlägget då och då så man vet hur lång tid som återstår...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-09-18 19:35

Sådär, ca 42 minuter står det nu att det ska ta att få ner iOS 7

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-18 19:38
Ursprungligen av mcrj:

Jag kör via iCloud wifi

Det finns inget som heter iCloud Wifi.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-09-18 19:38
Ursprungligen av mendezzz:

Vore bra om du kunde uppdatera det här inlägget då och då så man vet hur lång tid som återstår...

Min idé var väl att se om det var någon som var i samma sits.

Men jag ska nog sluta posta på detta forumet, det var länge sedan det gick att få ut något vettigt här.

Jag lyckades hitta uppdateringen redan 18:57 någon gång OTA och har redan fått ner all data så vitt jag förstår men sitter fast på "förbereder uppdatering" nu... iTunes kunde jag inte uppdatera till 11.1, då fick jag error.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-09-18 19:38

Xcode 5 ute.
Uppdatering till iDVD 7.1.2 ute.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2013-09-18 19:39
Ursprungligen av Kajan:

Har hört nått om det också ja, men va fan, man lever bara en gång. Min iPad Mini och sambons iPhone först iallafall. Så får se hur det går först

Min iPad 2 funkar perfekt med GM:et så det borde funka med denna också.

  • Medlem
  • 2013-09-18 19:39

Sprid ut det

Hmm... Som verklig Apple-vän kan man kalla dagens release som en riktigt fiasko.

40 minuter efter release och det går inte att installera. Något som Apple varit extremt duktiga på. Nej, gör om, gör rätt. Inte att det återstår 6 minuter av uppgradering för att 2 minuter senare säga "allmänt fel, försök igen".

Säg det då.

1 miljard användare som ska hämta hundratals MB, det är inte enkelt. Samtidigt.

Sprid ut det mellan länder istället.

Bevaka tråden