Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Påstådda bilder på Iphone 5S har läckt ut

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Två bilder som sägs föreställa baksidan och insidan av kommande Iphone 5S har läckt ut och de stämmer väl överens med tidigare rykten.

Läs hela artikeln här

Hej 99mac.

Jag använder endast forumdelen av er sajt, eftersom jag ofta redan läst era artiklar hos originalkällan. Jag förstår värdet för er med artiklarna och att ni vill göra egen spinn på intressanta nyheter. Men jag måste konstatera att jag blir lite frustrerad varje gång jag sparkas ut ur forumet när jag skall läsa genom hela er text, vilket jag måste för att kunna följa diskussionen på forumet sen.

Hade det varit möjligt att publicera texten i sin helhet direkt i forumet, men ändå länka till en mer formaterad artikel, med tillhörande bilder i slutet?

Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte nuvarande lösning bygger på att få fler reklamgenererande klick?

Tack

PS. Hade även uppskattat om man kunde se vem som skrivit artikeln redan i forumet.

Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Hej 99mac.

Jag använder endast forumdelen av er sajt, eftersom jag ofta redan läst era artiklar hos originalkällan. Jag förstår värdet för er med artiklarna och att ni vill göra egen spinn på intressanta nyheter. Men jag måste konstatera att jag blir lite frustrerad varje gång jag sparkas ut ur forumet när jag skall läsa genom hela er text, vilket jag måste för att kunna följa diskussionen på forumet sen.

Hade det varit möjligt att publicera texten i sin helhet direkt i forumet, men ändå länka till en mer formaterad artikel, med tillhörande bilder i slutet?

Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte nuvarande lösning bygger på att få fler reklamgenererande klick?

Tack

PS. Hade även uppskattat om man kunde se vem som skrivit artikeln redan i forumet.

Tack för din input! Vi får fundera på vad vi kan göra, men jag kan säga redan nu att det kommer dröja ett tag då vi precis påbörjat semestertiderna så bemanningen är lite upp och ner framöver.

1
Bevaka tråden