Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Ipad ryktas dröja till hösten

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tidigare har rapporterna sagt att en ny Ipad ska lanseras i april, men nu kommer nya rykten som säger att Apple planerar att påbörja produktionen först till sommaren och en lansering blir därmed aktuell först till hösten.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-04-09 17:10

Kan vara rätt smart att sikta in sig på julförsäljningen med nya modellerna. iPad 4 säljer ju kontinuerligt rätt bra och har fortfarande inte många värdiga kokurrenter.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-09 22:14
Ursprungligen av Gordy:

Kan vara rätt smart att sikta in sig på julförsäljningen med nya modellerna. iPad 4 säljer ju kontinuerligt rätt bra och har fortfarande inte många värdiga kokurrenter.

Det var tråkigt. Sitter med 3:an och tycker det är en ganska misslyckad version.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-04-09 22:18
Ursprungligen av xms67:

Det var tråkigt. Sitter med 3:an och tycker det är en ganska misslyckad version.

Vad tycker du är dåligt med den? Tycker själv den är kanonbra den är ju i princip lika bra som fyran,

Ursprungligen av Gordy:

Vad tycker du är dåligt med den? Tycker själv den är kanonbra den är ju i princip lika bra som fyran,

Det är stor skillnad på grafiken. Det är ett helt annat flyt på fyran i jämförelse med trean.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-09 22:38

Och jag har en tvåa och är hur nöjd som helst

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-09 22:43
Ursprungligen av kenjon:

Och jag har en tvåa och är hur nöjd som helst

Tvåan var bättre. Lättare och med ett batteri som inte tar en evighet att ladda.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2013-04-10 09:31

Håller med, 3:an som jag har känns rätt slö vid just surfning. Laddning av batteriet görs på nätterna så det gör mig mindre.
iPad 3, 4 är för dock lite för tung. 100-150g mindre skulle vara fint. Större skärm skulle inte vara fel så länge inte yttermåtten ökas.

1
Bevaka tråden