Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync problem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon som har en lösning på mitt iSync problem. Pratade i över en timme igår med Apple Care men dom gick bet på problemet.
Jag har en TiBook 400 och en P800 som jag försöker synca. Datorn har en Trust Bluetooth adapter.
Jag har lyckats para ihop dator och telefon men så fort jag skall synca adressboken som kommer det upp ett meddelande att datorn inte kan hitta telefonen.
Till saken hör att jag kan skicka bilder från datorn till telefonen utan problem. Jag har tagit hem en helt ny iSync och installerat men får samma problem.
Apple Cares sista råd var att köpa en D-Link adapter för dom trodde att det var något fel på den. Det tror inte jag men jag beställde en från Apple Store för att visa att så inte är fallet.
Jag borde väl rimligtvis inte kunna skicka bilder om det skulle vara något fel på Trust-adaptern.

Snälla är det någon som har något råd?

Ja, jag har installerat 10.2.8 men felet fanns även innan uppgraderingen.

Ja adressboken är än så länge det enda du kan synca. Jag förmodar att du endast använder adaptern, inte dockan med programvara, den fungerar endast på PC.
Det skall i alla fall fungera. Kolla på
http://www.apple.com/isync
för mer info. Kanske kan det hjälpa dig något.

Tack för tipset, adress@mac, men tyvärr ingen lösning där.

Hoppas på någon som kan lista ut hur jag kommer runt problemet.

1
Bevaka tråden