Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video och bilder på påstådda nya hörlurar från Apple

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför gör dom inte riktiga in-ear? Jag får aldrig in den där klumpen i mina öron.

Ursprungligen av Zimmerman:

Varför gör dom inte riktiga in-ear? Jag får aldrig in den där klumpen i mina öron.

De nya ska vara smidigare enligt den vietnamesiska sajten.

Har lite blandade erfarenheter av riktiga in-ear, de passar vissa personer och vid vissa tillfällen men jag tror inte det vore vettigt av Apple att lansera det som standard för iPhone. De här nya lurarna däremot verkar intressanta. Om de är äkta så misstänker jag att Apple lagt ganska mycket jobb på att få dom att låta bättre än de nuvarande originallurarna (som jag inte för den delen tycker är värdelösa).

Jag hatar in-ear. Får in en massa konstiga ljud när sladdarna drar mot kläderna etc. Dessutom verkar mina öron vara fundamentalt felkonstruerade eftersom jag hittills inte hittat några in-ear som inte trillar ur vart femte steg jag tar. Jag har ett par Bose som är någon slags hybrid mellan in-ear och vanliga, men de börjar bli risiga och har den negativa egenskapen att de kostar över 1000:-.
Så jag hoppas mycket på Apples nya lurar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-03 11:39

Jag hoppas också på de nya. Jag gillar inte heller in-ear. Obekväma och jobbiga att sätta i och ta ur. Gillar faktiskt de nuvarande Apple-lurarna rent passformsmässigt, men ljudet kunde ju vara bättre.

Jag tycker det är bra att dom skickar med ett par värdelösa hörlurar, då behöver man inte ha dåligt samvete om man köper nya. Alla har vi olika smak.

1
Bevaka tråden