Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grå förloppsindikator i startup, innan den lägger av!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norberg
  • 2011-10-01 09:13

Hej hej. Jag har drabbats av något som SKULLE kunna vara ett virus. Jag har alltid sagt att det är ofarligt, och kört utan virusprogram. Men när jag hade igång Final Cut Pro och skulle exportera en film till YouTube, så fryste sig datorn. Så jag stängde av den med knappen, och skulle sedan starta den igen. Det jag fick fram var detta:
Mac OS X Gray Startup Screen (Progress Bar) Explained - Softpedia
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
En grå loadingbar som laddar lite, sedan åker den ner igen, sedan upp och slutligen ner igen innan datorn stängs av. Finns det någon här som drabbats av detta? Som vet hur man gör? Jag skall lämna in den till MacSupport, (eller mStore som det kanske heter) på måndag direkt efter skolan. Men om det finns någon här på forumet som vet hur man skall göra, så SNÄLLA försök hjälpa mig. Det går inte heller med en säker start
Tack för svar på förhand! Och lägg helst inte bara in en quote, utan snälla pm:a mig med svaret om ni har det.

/AndTuts

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-10-01 09:29

Inget virus, däremot en trasig hårddisk.

  • Medlem
  • Norberg
  • 2011-10-01 09:30

Kan det på hårddisken räddas?

Ursprungligen av AndTuts:

Kan det på hårddisken räddas?

En fråga mellan Diskwarrior, Gud och din hårddisk.

Är det döviktigt, lämna in, försök inte själv. Du kommer bara sabba mera.

Ursprungligen av AndTuts:

HOch lägg helst inte bara in en quote, utan snälla pm:a mig med svaret om ni har det.

Varför ska folk skicka PM?

Då kan ju ingen annan läsa svaren...

Exakt, hade vi bara PMat svaren så hade det inte varit mycket till ett forum...

Jag har förtydligat rubriken så att sökningar ska fungera bättre

// RR

1
Bevaka tråden