Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

The Lion schleps tonight...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För alla som väntar på lejonet, biter på naglarna o klättrar på väggarna, har TUAW skrivit en låttext till låten "The lion sleeps tonight"

Citat:

Cupertino,
oh Cupertino,
Will Lion ship this week?
Oh Steve Jobso,
Let OS Lion go,
And make us happy geek(s)!

Refrain:
Windowsaway, windowsaway, windowsaway, windowsaway
Windowsaway, windowsaway, windowsaway, windowsaway

Infinite Loop,
Oh, Infinite Loop,
New MacBook Airs are niii-ice,
Or Steve Jobso,
Minis and Mac Pros,
Would make us happy twiii-ice!
(Refrain)

...så det är bara att sätta igång o sjunga högt o ljudligt på kontoret så att alla runtomkring tror man är knäpp

TUAW Talkcast: The Lion schleps tonight at 10 PM EDT | TUAW - The Unofficial Apple Weblog

Jag tror Apple levererat Lion, men det har fastnat "in review". App Store-granskningen har vuxit till en egen best som inte ens Jobs kan styra längre.

Ursprungligen av Leftrustle:

Jag tror Apple levererat Lion, men det har fastnat "in review". App Store-granskningen har vuxit till en egen best som inte ens Jobs kan styra längre.

För det känns ju högst sannolikt att Apples egna mjukvaror går igenom samma översynsprocess som utvecklarnas applikationer.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

För det känns ju högst sannolikt att Apples egna mjukvaror går igenom samma översynsprocess som utvecklarnas applikationer.

Jag antar att Leftrustle använder sig av något som kallas ironi, mycket populär vitsform.

Ursprungligen av ill_chrill:

Jag antar att Leftrustle använder sig av något som kallas ironi, mycket populär vitsform.

Man vet aldrig. Normalt sett brukar ironiska inlägg kompletteras av någon form av "smilie".

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2011-07-19 16:47

Man får ju hoppas att det är lite mer av ett krismöte där de faktiskt funderar över hur de skall göra med buggarna som kvarstår i Lejonet, typ att man inte kan koppla Lion-maskiner till AD-domäner... det kommer ju inte falla i god jord hos företagskunderna.

Endast lökig ironi ackompanjeras av smilies. God ironi är ack så torr.

1
Bevaka tråden