Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte ladda ner podcasts på iPhone 3gs

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har problem med min iPhone 3gs som kör iOS 4.3.3, när jag försöker gå in i iTunes Store appen för att ladda ner en podcast så får jag detta felmeddelande: http://dl.dropbox.com/u/2277782/IMG_0087.PNG
Jag har testat på Wifi och 3G, nollställt routern, återställt telefonen. Det ska tilläggas att musik från iTunes Store funkar bra samt appar från App Store. Telefonen är jailbrekad med redsn0w men det har alltid fungerat fint och jag hade inte gjort något nytt när det slutade att fungera.

Någon som har en lösning?

Det kan kanske ha något att göra med det meddelande Apple gått ut med.

Citat:

iTunes Connect will be undergoing scheduled maintenance on Wednesday, July 13 from 9 a.m. to 4 p.m. PDT.

During this time, iTunes Connect will still be available. However, pricing changes made between 9 a.m. and 4 p.m. PDT will cause the app to become unavailable for purchase until maintenance is complete, at which point the app will become available at the new price. To avoid interruptions to the availability of your apps, do not make price changes during this time.

Lastly, customers may not be able to purchase apps in the Mexico, U.K., Australia, Switzerland, Japan or Norway storefronts during the scheduled maintenance.

Regards,

The App Store team

Testa om några timmar igen och se om det fungerar.

Problemet började i fredags och gäller iTunes Store i iPhonen, vet inte vad iTunes Connect

1
Bevaka tråden