Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få över pdf till iPad?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

God kväll!

Det är så jag har fått låna en iPad. Jag har köpt en ebook i pdformat. Jag skulle vilja få att funka med iBooks. Om man föröver den från iTunes så kommer den till iBooks men då funkar dne inte som jag vill. Jag vill kunna få så att när man ska bläddra sidor att papperseffekten kommer. Hur gör man detta?

Jag har sett att det ska funka med iBooks?

Den papperseffekten du pratar om får du när du läser eBooks som är i .epub-format.

iBooks skiljer mellan pdf och eBooks, som du säkert märkt, och du kommer inte att få den på en .pdf.

Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Den papperseffekten du pratar om får du när du läser eBooks som är i .epub-format.

iBooks skiljer mellan pdf och eBooks, som du säkert märkt, och du kommer inte att få den på en .pdf.

Kan man få en PDF att bli en epub som är anpassad till en iPad?

Det finns ett gratisprogram som heter calibre. Denna sida verkar ha bra instruktioner hur man gör, steg för steg.

Ursprungligen av M. Sundbom:

Det finns ett gratisprogram som heter calibre. Denna sida verkar ha bra instruktioner hur man gör, steg för steg.

Jag testade det programmet förrut men jag fick inte ändå inte dne anpassad för iPad. Och så får jag texten Tack för att du handlt den här boken bla bla All kopieing, utöver ditt privata bruk är förbjuden i vartenda sida.

1
Bevaka tråden