Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa sajten / sidan för kommersiell blog?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att starta en blog om ett nischat ämne och söker en riktigt bra plattform eller sajt att använda. Wordpress låter ju som en naturlig blogprogramvara att använda men alla förslag är välkomna. Jag vill inte hosta den själv utan vill använda en riktigt seriös blogoperatör/webhotell för detta.

Se det som en alternativ tråd till:
http://www.99.se/webhotell-hosting/281202-bloggsidor-stoeder-eget-domaennamn-utan-kostnad.html

Kostnaden är mindre viktig - uptid, prestanda och funktionalitet är mycket viktigare.
Alla tips välkomna!

Är formgivning mm inte det viktigaste utan vad du vill säga:

med Rapidweaver är du igång på 5 min.
Bra databas för att hantera blogginläggen. Smidig, enkelt och mkt macigt.

Realmac Software - Creative Web Design Software for Macs

kostar väl 30 USD elelr ngt, kaffepengar.

Ursprungligen av Goflorp:

Är formgivning mm inte det viktigaste utan vad du vill säga:

med Rapidweaver är du igång på 5 min.
Bra databas för att hantera blogginläggen. Smidig, enkelt och mkt macigt.
kostar väl 30 USD elelr ngt, kaffepengar.

Formgivning och funktionalitet är jätteviktigt. Priset är inte viktigt. Så i princip Rapidweaver fast tvärtom

Ursprungligen av Björnström:

Formgivning och funktionalitet är jätteviktigt. Priset är inte viktigt. Så i princip Rapidweaver fast tvärtom

OK. Följ Hagelins linje då.

Squarespace är en "blogspot-deluxe", snyggt, funktionellt. men det kostar dollares i månaden ...

Fördelen att du gör det hela på nätet, precis som på blogspot. Men avsevärt snyggare.

Wordpress betalvarianten isf. helt klart. Då kan du blogga från iphone, ipad, koppla ihop med posterous... Kompatibelt och flexibelt.

1
Bevaka tråden