Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

pismobatteri

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-18 13:59

Min pismo äter i sig ett fullt batteri på 1-1,5 timmar beroende på om jag tittar på film eller om jag bara sitter och skriver.

Hur länge borde batteriet räcka med ett nytt batteri?

Jag köpte min burk begagnat och då jag köpte den hade den en batteritid på max 2 timmar, är det max även för ett nytt batteri?

Börjar bli jobbigt att bli tvungen att ta med nätsladden överallt...

Är det någon som vet hur länge ett splitternytt batteri skulle räcka?

/Jonny

Senast redigerat 2003-08-18 17:10

Jag fick ett nytt batteri (fabr. BTI) från Macoteket i fredags. Efter denna korta tid kan jag inte säga något säkert, men det verkar som om det nya har mer än dubbla kapaciteten mot det gamla.

Eftersom mitt gamla räcker ungefär som ditt, så kan du få en ungefärlig bild.

Dessutom blir det riktigt trevligt om man kan vara utan CD/DVD.

mvh Henrik (har en Pismo 400)

  • Oregistrerad
  • 2003-08-18 17:59

dubbelt låter mysigt!

Ska nog se om man kan skrapa ihop 2200 pix till ett nytt.

btw. vet du om det funkar bra om man använder ett nytt och ett uråldrigt batteri samtidigt.
För det skulle ju vara ännu bättre då jag nästan inte använder dvd:n på resande fot.

Citat:

Skrevs ursprungligen av HenrikS
Jag fick ett nytt batteri (fabr. BTI) från Macoteket i fredags. Efter denna korta tid kan jag inte säga något säkert, men det verkar som om det nya har mer än dubbla kapaciteten mot det gamla.

Eftersom mitt gamla räcker ungefär som ditt, så kan du få en ungefärlig bild.

Dessutom blir det riktigt trevligt om man kan vara utan CD/DVD.

mvh Henrik (har en Pismo 400)

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonny Larsen
dubbelt låter mysigt!

btw. vet du om det funkar bra om man använder ett nytt och ett uråldrigt batteri samtidigt.
För det skulle ju vara ännu bättre då jag nästan inte använder dvd:n på resande fot.

Läs mitt inlägg igen...

Jo, det är just det jag menar med att vara utan CD/DVD: Det är bara att lägga ihop batterierna.

mvh Henrik

1
Bevaka tråden