Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis case till iPhone 4

Tråden skapades och har fått 143 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-08-06 02:41

Nice, thanks

138:- ???

Wow, samma ryker på eBay för 25:- ...

Ursprungligen av Goflorp:

138:- ???

Wow, samma ryker på eBay för 25:- ...

Så är det alltid med auktioner. Jag resonerar som så när jag handlar på dessa seiter: är det värt det för mig - köp.
Jag är helnöjd med detta, och skall nog köpa ytterligare ett - men svart. Blir nog samma säljare - 138:- inkl allt och lev dagen efter.
Länka gärna till ditt objekt på eBay för 25 :- vore intressant att kolla.

Herregud, sök på "iphone4 Case " på eBay.Co.uk så är det fem olika som fladdrar förbi mest, de ligger på ett par dollar och ofta med fri frakt.

Ebay England

Ursprungligen av Goflorp:

Herregud, sök på "iphone4 Case " på eBay.Co.uk så är det fem olika som fladdrar förbi mest, de ligger på ett par dollar och ofta med fri frakt.

Ebay England

Utan att blanda in "gud" - var det så svårt att hitta en sida med responde.
Skämt åt sido - jag uppmanar alla som vill ha detta fodral att vända sig till eBay och köpa det billigt - fri frakt och snabb leverans....

Det är lite bökigt fixa fram länkar när man är inloggad på telefonen.

Hoppas ingen fick vatten på sitt kuvert vad gäller "Googla då!"-diskussionen som rullar på i en tråd brevid

http://wap.ebay.co.uk/Pages/ViewItem.aspx?aid=280540431806&sv=Iphone4%20Case%20white&emvcc=0

Den här går strax ut, 3 pund eller nåt.
Bara en av dussintals.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-08-06 13:47

Usch svårt att välja vilken bumper man ska ha!

Which Free iPhone 4 Case Should You Choose? | AppleToolbox - Tools and Fixes for Mac OS X, iPad, iPhone and iPad

Något bättre genomgång. Någon som fått hem sina skal och vill göra en rec?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-10 19:38

Min blev skickad idag!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-08-10 21:45

Dom där vita skalen är loggan silver färgad på dom som den är original eller är den grå?
Ser ut som att den är grå på bilderna men är svårt att se.
Någon som beställt och fått sin ?

Ursprungligen av zOlid:

Dom där vita skalen är loggan silver färgad på dom som den är original eller är den grå?
Ser ut som att den är grå på bilderna men är svårt att se.
Någon som beställt och fått sin ?

Jag får förmodligen hem ett imorgon, återkommer isåfall då med besked.
Den här ser ju ut att vara lik original t.ex http://cgi.ebay.com/White-Replicase-Hard-Jacket-Case-Apple-iPhone-4-4G-/320562705022?pt=PDA_Accessories
Men så kostar inte det 2-3 dollar heller utan 9, så det kanske inte är samma skal..

Det här för 3 dollar ser ok ut http://cgi.ebay.com/New-Fashion-White-Hard-Case-Cover-Iphone-4G-OS-4-/310232434664?pt=PDA_Accessories

Ursprungligen av zOlid:

Dom där vita skalen är loggan silver färgad på dom som den är original eller är den grå?
Ser ut som att den är grå på bilderna men är svårt att se.
Någon som beställt och fått sin ?

Update..
Fick min nu idag, det är inte grått utan krom/silver som det ska vara.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-08-13 05:59
Ursprungligen av keptang:

Update..
Fick min nu idag, det är inte grått utan krom/silver som det ska vara.

Fint

*Edit* Tog och köpte mig ett jag också idag för "köp nu" priset av 95kr.
Han kontakta mig direkt och skulle skicka den ikväll redan sa han. (älska folk som är snabba på tradera säger jag bara!)
En hundring kan man betala känns det som för att se om det är ett acceptabelt alternativ till att köpa en riktig vit glas baksida

Senast redigerat 2010-08-13 19:23

En fråga angående gratis bumper, det är inte så att det går att beställa en förens man fått telefonen? Beställde en iPhone4 på Apple UK för några dagar sen och tittade då runt om man kunde beställa en samtidigt men hittade ingenstans man kunde göra det.

Som jag förstår det måste man tanka något program ner till telefonen för fixa en gratis bumper? Lite svårt om man inte fått hem luren än och Apple UK beräknar inte skicka den fören 28 augusti.

Ursprungligen av Användarnam:

En fråga angående gratis bumper, det är inte så att det går att beställa en förens man fått telefonen? Beställde en iPhone4 på Apple UK för några dagar sen och tittade då runt om man kunde beställa en samtidigt men hittade ingenstans man kunde göra det.

Som jag förstår det måste man tanka något program ner till telefonen för fixa en gratis bumper? Lite svårt om man inte fått hem luren än och Apple UK beräknar inte skicka den fören 28 augusti.

Svar - ja - du laddar hem via telefonen. Du får avvakta.

Ursprungligen av adress@mac:

Svar - ja - du laddar hem via telefonen. Du får avvakta.

Tack för svaret, ett tydligt sådant. Ja, då är det bara avvakta tills man fått hem luren.

Läste nån som beställt från AppleStore UK via borderlinx även väntade på bumbern skulle reggas hos borderlinx. Tillsamans med telefon och som fick mig fundera om det kanske var möjligt ändå. Kanske gick det tidigare beställa bumper samtidigt.

Ursprungligen av Användarnam:

Tack för svaret, ett tydligt sådant. Ja, då är det bara avvakta tills man fått hem luren.

Läste nån som beställt från AppleStore UK via borderlinx även väntade på bumbern skulle reggas hos borderlinx. Tillsamans med telefon och som fick mig fundera om det kanske var möjligt ändå. Kanske gick det tidigare beställa bumper samtidigt.

Det var en bumper som, om jag minns rätt, köptes samtidigt med telefonen.

Min bumper skickades igår. Leveransdatum är fortfarande 8 september, men det låter ganska orimligt.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-11 12:30
Ursprungligen av Capeman:

Min bumper skickades igår. Leveransdatum är fortfarande 8 september, men det låter ganska orimligt.

Du har den inom 3-4 dagar. Förmodligen på måndag.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Du har den inom 3-4 dagar. Förmodligen på måndag.

//Rob

Jo, det är vad jag förutsätter.

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-08-12 15:43

Jag fink min bumper i förrgår, beställdes ett par dagar efter lanseringen

Ursprungligen av kainen:

Jag fink min bumper i förrgår, beställdes ett par dagar efter lanseringen

Fusk! Fick min idag, beställde samma dag som lanseringen.

Ursprungligen av Capeman:

Fusk! Fick min idag, beställde samma dag som lanseringen.

Ännu mera fusk. Min skickas idag - beställde på lanseringsdagen. Å andra sidan hade dom sagt 8 september från start.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-12 16:32

min skickades idag också, yehooo

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-08-12 17:07

min skickades även den idag, fast det var sagt 6:e sep

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-08-12 17:43

Mitt anlände idag! Riktigt fint! Tog apples egna svarta bumper!

  • Medlem
  • Hjo
  • 2010-08-12 19:34
Ursprungligen av WELiN:

Mitt anlände idag! Riktigt fint! Tog apples egna svarta bumper!

Den kom via posten antar jag?

Hoppas på att få min bumper denna vecka.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2010-08-15 19:58

Någon som fått att ni hörs dåligt när ni använder bumper?

Bevaka tråden