Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skriva ut en lista...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-11-26 16:52

Hej
Jag har ett förhållandevis stort bibliotek i iTunes. För att alltid kunna veta vad jag har eller inte skulle jag vilja kunna göra en lista med artister och album att skriva ut eller i iPhonen som text. Är det någon som vet om det går, finns något program som fixare det eller annat trix som kan hjälpa? Jag inser att lite klipp och klistra kanske blir aktuellt...
Har aldrig någonsin använt Automator; kan det fixa något sådant?

Tack på förhand...

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-26 16:57

Det ju bara att gå till Utskriftsformat och Skriv ut i iTunes. När du kommer till Skriv ut kan du välja på en massa olika format, skriva på skrivare eller PDF.

  • Medlem
  • 2009-11-26 17:16

SJÄLV KLART!

Just nu är det ett sånt tillfälle man känner sig riktigt dum. Jag har letat efter olika tänkta formuleringar bland gardinerna utan framgång. Då gav jag mej på klipp och klistra med samma resultat.

Tack för ett snabbt svar

PS: Vi behöver ju inte berätta för de andra här på forumet hur trögtänkt jag blivit

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-26 17:17
Ursprungligen av McNuz:

PS: Vi behöver ju inte berätta för de andra här på forumet hur trögtänkt jag blivit

Ibland är det enklare än man tror.

Jag stjäl härmed tråden och undrar vidare....

Jag skulle vilja veta hur jag gör för att få ut en lista med mina album från itunes bibliotek. Jag vet att man kan få ut den i XPS format. Men jag vill kunna redigera listan i något vanligt textbehandlingsprogram.

Jag tycker mig ha googlat och sökt på alla möjliga vis. Men itne riktigt kommti fram till något.

Någon som har några idéer?

Edit: Jag kör XP samt itunes 9

1
Bevaka tråden