Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får ni in extras i Skype?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2009-11-08 21:18

Jag har laddat hem två plugins till skype, men har ingen aning om vad jag ska göra med dom. Filerna laddas hem av min browser i formatet .sparc (som jag inte hoppas inte är vad det tror jag är)

Det finns ingen funktion i Skype där man kan öppna dom, har försökt att öppna filerna med Skype men inget händer. Vad ska man göra?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-08 23:01
Ursprungligen av studiox:

(som jag inte hoppas inte är vad det tror jag är)

Ja, då fattar vi bättre!

  • Oregistrerad
  • 2009-11-08 23:06
Ursprungligen av pichia:

Ja, då fattar vi bättre!

Den meningen har ju inget som helst med mitt problem att göra, eller tror du att mina gissningar påverkar påverkar hur min dator jobbar ...... ?:cool:

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-11-08 23:08

Skämt åt sido, vet du att det är plugin för Macversionen av Skype? De få "plugin" för Mac som finns enligt extras.skype.com verkar egentligen vara separata appar.

  • Oregistrerad
  • 2009-11-09 15:15
Ursprungligen av pichia:

Skämt åt sido, vet du att det är plugin för Macversionen av Skype? De få "plugin" för Mac som finns enligt extras.skype.com verkar egentligen vara separata appar.

Det vet jag inte, men pluginet som jag kollade på hade ett screenshot som var från OSX, så jag utgick från det.

Om du berättar vilka det är, och var du hittade dem, så blir det kanske lättare för andra att hjälpa till...

1
Bevaka tråden