Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga till program i iTunes!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-24 11:42

Jag har laddat ner ett program från en annan plats en iTunes Store, och vill lägga till det programmet i just iTunes för att sedan kunna få in det i min iPhone. Programmet är av filtypen IPA men när jag försöker lägga till filen så säger iTunes att det inte är ett giltigt program! Hur ska jag göra, vill så gärna ha programmet i iPhonen?

Ursprungligen av macgirl:

Jag har laddat ner ett program från en annan plats en iTunes Store, och vill lägga till det programmet i just iTunes för att sedan kunna få in det i min iPhone. Programmet är av filtypen IPA men när jag försöker lägga till filen så säger iTunes att det inte är ett giltigt program! Hur ska jag göra, vill så gärna ha programmet i iPhonen?

Du måste nog jailbreaka telefonen. Ej jailbreakade telefoner kräver program som är digitalt signerade.

Ursprungligen av macgirl:

Jag har laddat ner ett program från en annan plats en iTunes Store, och vill lägga till det programmet i just iTunes för att sedan kunna få in det i min iPhone. Programmet är av filtypen IPA men när jag försöker lägga till filen så säger iTunes att det inte är ett giltigt program! Hur ska jag göra, vill så gärna ha programmet i iPhonen?

Du får nog gå via AppStore och betala för programmet, som det är tänkt.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-24 13:40

Att diskutera pirat kopierade program är inte tillåtet enligt forumets regler. Enklast så köper du programmet i iTunes store precis som goflorp skrev.

//Rob

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-10-24 17:55

Tack för snabbt svart, programmet är inte kopierat! men då det inte distribueras av App Store pga dess begränsningar så får man ladda ner det från programmets egen hemsida istället. Tack ändå!

// Macgirl

Ursprungligen av macgirl:

Tack för snabbt svart, programmet är inte kopierat! men då det inte distribueras av App Store pga dess begränsningar så får man ladda ner det från programmets egen hemsida istället. Tack ändå!

// Macgirl

Då borde du ju veta samtidigt att om det inte distribueras av AppStore att det då enbart passar i en knäckt lur.

Vad heter programmet som är så fantastiskt?

1
Bevaka tråden