Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Cinema HD 23" något för mig?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-18 22:49

Tjo!
Jag är just nu i färd med att köpa en skärm att ansluta min macbook till. Det jag undrar är hur bra Cinema HD 23", som jag har hittat för 4,5k, står sig mot nyare skärmar i samma prisklass. Sedan är jag också tveksam till om det verkligen är en skärm som passar bra för mina ändamål, då jag har fått uppfattningen att det är en skärm som endast är till för seriös bildredigering. Jag kommer använda den till lite allt möjligt, som att kolla film, spela, surfa och även redigera en del film och bild.
En sak jag även undrar är huruvida man måste kalibrera den eller ej, då jag har läst en del trådar här där det verkar vara obligatoriskt att kalibrera sin cinema.

Vore oerhört tacksam för svar

Jag har en Cinema Display 23a som jag fick av farsan när han skaffade ny. Jag använder den med min Macbook till lite allt möjligt och den fungerar kanon Den enda som avgör om den behöver kalibreras är du själv. Till de syften jag har den anser jag inte att det behövs, men om man ska syssla med bildredigering och trycksaker är det ju ett måste....

1
Bevaka tråden