Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pimp My Mac-del?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske inte Pimp My Mac men kanske Visuell Mac eller nåt annat namn?

Det jag skulle vilja ha är en del där man kan tipsa varandra om saker som ikoner, dock's, bakgrundsbilder och annat som gör upplevelsen mer personlig?

Jag hoppas dessutom att nån sitter inne på lösningen för att ändra tids-formatet i meny-raden och ett sätt att få ical at byta utseende..

Jag för min del bidrar gärna med tricks o saker jag har hittat här o där!

Med vänliga hälsningar,
Klara
<som funderade på att nedgradera när hon inte kunde byta ut ikonerna i snön..>

Är det verkligen ett intresse stort nog att berättiga ett eget subforum? Räcker det inte med "Allt om Mac"? Du kan ju skapa en egen tråd just om detta, borde räcka ganska långt eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-01 21:37

Jag röstar nej, finns tillräckligt (kanske för många) forumdelar som det är.

Äh, det behövs muntras upp lite här. Ta bort ökenforumet Webhotel/hosting. Det går väl lika bra att ta upp spörsmål om webhotel i det vanliga web-forumet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-02 02:41

Har det varit många trådar om "pimpning" tidigare? Som Capeman är inne på kanske det kan vara värt att skapa en allmän (eventuellt klibbig) tråd om ämnet till att börja med. Någonting liknande skrivbordstråden kanske? Om den börjar översvämmas av många och väldigt isolerade delämnen kanske man kan överväga att skapa ett eget subforum.

Ett första steg borde alltså vara att skapa en allmän, klibbig tråd om "pimpning"...

Senast redigerat 2009-10-02 12:58
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-10-02 12:37

Det behövs snarare färre forumdelar!

1
Bevaka tråden