Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Applikation för att synkronisera "uppgifter" från mac till Iphone?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vet någon hur jag synkar/för över "uppgifter" från mac till min Iphone?
Jag har "uppgifter" både i mailprogrammet och iCal, men när jag synkroniserar med min iphone så får jag inte med "uppgifter". Dock synkroniseras i alla fall "anteckningar"!

Tråkigt nog har inte apple något inbyggt stöd för uppgiftshantering i iPhone OS. För att hantera uppgifter finns en rad olika applikationer, men jag vet ingen som synkroniserar med iCal.

För min egen del använder jag Toodledo : A to-do list to organize your tasks till uppgiftssynkronisering. Finns som applikation till iPhone och kan kopplas ihop med många olika program.

Mina uppgifter synkas mellan Outlook, iPhone och Toodledo. Funkar riktigt bra!

Efter ganska lång och mogen process köpte jag "Todo". Programmet synkar uppgifter med iCal, men eftersom Todo kan skapa avancerade uppgifter (t ex projekt) vilket iCal inte kan, blir själva synkningen inte så viktig.

Programmet kostar visserligen en del, men jag tycker att det var värt det. Det finns en lite-variant som du kan pröva innan köp.

Det är så j***a dåligt av Apple att inte implementera en vettig, "Mac-värdig" lösning för just att-göra-funktioner. Allt annat verkar dom ju tänka på...

ToDo - iTunes Store

1
Bevaka tråden