Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreak iPod touch 2G 3.0

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2009-07-05 17:38

Tjena,
har en ipod touch 2 g med os 3.0. Fungerar finfint. Skulle vilja jailbreaka och eftersom jag inte är så hipp inom det området undrar jag om någon kan hjälpa till.
Har ingen aning om vilket program jag skall använda, hur jag ska få tag på det osv. Har hört om cydia men vet som sagt ingenting om hur jag skall göra.

Det finns säkert någon tråd om detta, men har letat och letat men hittar ingen..
Vore därför tacksam om någon skriver vart jag får tag på det bästa jailbreakingprogrammet och hur jag skall göra

Tack på förhand!!;)

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-05 17:49
  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2009-07-05 18:04

Ursäkta om jag är lite trög, men fungerar iphone jailbreak på en touch, hittade denna guide:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4302

?

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-07-05 18:07
Ursprungligen av Emil D:

Ursäkta om jag är lite trög, men fungerar iphone jailbreak på en touch, hittade denna guide:
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4302

?

Jag är lite blind såg inte att det var en 2g touch det gällde, my bad. Jag skulle tro att det är samma men skulle jag vara dig använd youtube sitället.

  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2009-07-07 15:41

tack så mycket för tippset. Lyckades trots stora tveksamheter Har dock ett lite problem; skulle vilja ändra utseendet på tangentbordet men alla tillägg som jag drar hem i poden tycks inte kunna fungera trotts att jag aktiverar dem i winterboard. Någon som har en lösning till detta?

Ursprungligen av Emil D:

tack så mycket för tippset. Lyckades trots stora tveksamheter Har dock ett lite problem; skulle vilja ändra utseendet på tangentbordet men alla tillägg som jag drar hem i poden tycks inte kunna fungera trotts att jag aktiverar dem i winterboard. Någon som har en lösning till detta?

Har du fw 3.0 beror det antagligen på att du laddar ned tangentbordteman som är gjorda för tidigare fw.
Du får vänta till de kommer i 3.0-versioner.

Detta är dock OT så ta det gärna i en WinterBoard-diskussion i Program-underforumet.

1
Bevaka tråden