Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Canon Selphy 760 fungerar ej i Leopard

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2008-12-12 21:15

Hej
Har försökt få Canons sublimeringsskrivare Selphy 760 att fungera med min MacBook Pro med senaste Leopard, 10.5.5

Kan inte få det att fungera så att det går att hitta någon drivrutin i skrivarinställningar.

Har laddat hem det senaste drivrutinerna från Canons amerikanska hemsida men de fungerar inte heller.

Är det någon som fått det att fungera?

  • Medlem
  • 2008-12-22 14:30

Jag har själv problem med en Canon Selphy 560. Det fungerar utmärkt från min pappas PC. Med Mac är det helt omöjligt att få ut något.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-12-22 15:35
Ursprungligen av mola:

Hej
Har försökt få Canons sublimeringsskrivare Selphy 760 att fungera med min MacBook Pro med senaste Leopard, 10.5.5

Kan inte få det att fungera så att det går att hitta någon drivrutin i skrivarinställningar.

Har laddat hem det senaste drivrutinerna från Canons amerikanska hemsida men de fungerar inte heller.

Vad är det som händer/inte händer? Vad får du för felmeddelande etc?

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-12-22 15:57
Ursprungligen av frazze:

Vad är det som händer/inte händer? Vad får du för felmeddelande etc?

Det händer inget. Det är det som är problemet.
Skrivaren syns i systeminställningen Skrivare och fax men datorn hittar ingen drivrutin och det går heller inte att välja någon av de filer som installeras med Canons drivrutiner.

1
Bevaka tråden