Beslutsångest - billig 28" Widescreen

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skall köpa en ny TV, den gamla Philips som skänktes saknar ljud (kopplat scart med RCA till stereon från videon), det tar 5 minuter innan det kommer bild från kallstart och hela kretskortet med scartkontakten är lös på baksidan, bilden flimrar i gult till och från.

Kort och gott, det är dags att skaffa nytt!

Har tre lågprismodeller, 28" widescreen, under 5000:- att bestämma mig mellan:

NetOnNet: Centrum eCom28 Silverline
OnOff: Philips 28PW6006
Siba: Daewoo DWF28W8S

Hilfe!

• Avstängd
  • 2003-07-01 14:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Skall köpa en ny TV, den gamla Philips som skänktes saknar ljud (kopplat scart med RCA till stereon från videon), det tar 5 minuter innan det kommer bild från kallstart och hela kretskortet med scartkontakten är lös på baksidan, bilden flimrar i gult till och från.

Kort och gott, det är dags att skaffa nytt!

Har tre lågprismodeller, 28" widescreen, under 5000:- att bestämma mig mellan:

NetOnNet: Centrum eCom28 Silverline
OnOff: Philips 28PW6006
Siba: Daewoo DWF28W8S

Hilfe!

Tänk på att analog TV kommer att försvinna.
Pris/livslängd m.m. Vad är det värt??

http://www.tce.se/teknik/kanaler/digital.asp

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pirre
Tänk på att analog TV kommer att försvinna.
Pris/livslängd m.m. Vad är det värt??

http://www.tce.se/teknik/kanaler/digital.asp

Har haft Viasat digital-TV.. får väl skaffa Boxer i så fall.. om inte hyresvärden uppgraderar kabelnätet?

• Medlem
  • 2003-07-01 15:21

Bästa tv,n i den storleken är Panasonic Tx 29ps1.. lita på mig, jag säljer Tv och kan alla modeller utan och innan.. den bör du kunna få för ca 5900:- spöar Sony Kv29ls 30 big time

Den där 28pw brukade vi sälja till pensionärer, det enda coola med den är att den har innbyggd radio...

Centrum är inget TV märke utan en elgiganten FUD.. nått okänt kinesikt, som EG har klistrat varumärket på, så dom blir ensamma och prisjämförelser blir omöjlig.

Jag ser att du kollar på 28" 16:9 tv.. tänk på att en sådan motsvarar en 24" 3:4 i höjd..

Själv har jag en tx32ps10

1
Bevaka tråden