Snälla behöver hjälp med min iPod Touch!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Jag har köpt en ipod touch och har haft de i en o en halv vecka. men jag har tappat den i golvet och det har blivit en spricka i skärmen. snälla har ni nåt tips hur jag kan ficksa den? väldigt tacksam för svar!

Ursprungligen av erikmartinson:

...har tappat den i golvet och det har blivit en spricka i skärmen. snälla har ni nåt tips hur jag kan ficksa den...

Om du har AppleCare - utnyttja den.

Om du har köpt iPoden på något elektronikvaruhus (typ OnOff, MediaMarkt, osv), och har köpt deras extraförsäkring - utnyttja den försäkringen.

Om du inte har någon sådan extraförsäkring - utnyttja din hemförsäkring i stället.

Om inte det heller finns - betala reparationen själv.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Om du har AppleCare - utnyttja den.

Om du har köpt iPoden på något elektronikvaruhus (typ OnOff, MediaMarkt, osv), och har köpt deras extraförsäkring - utnyttja den försäkringen.

Om du inte har någon sådan extraförsäkring - utnyttja din hemförsäkring i stället.

Om inte det heller finns - betala reparationen själv.

min farsas kompis som var i USA köpte den på apple där... men jag vet itte om det e nån försäkringpå den. o hemförsäkringen tror jag inte.. men har du/någon nåt tips vart man kan laga den då?

denna kanske: Home Media

Ursprungligen av Ludde57:

denna kanske: Home Media

nää tror inte dom ficksar touch där.... men tack endå!

Ursprungligen av erikmartinson:

nää tror inte dom ficksar touch där.... men tack endå!

Varför tror du inte det?

Home Media

Tycker inte dom skriver att de inte lagar iTouch?

• Medlem
  • International user
  • 2008-11-17 12:30

kolla ifixit.com , men om du sabbat den sjalv ligger den utanfor garanti/applecare oavsett.

Hej erikmartinson och välkommen hit ! Hoppas du ska trivas här på 99.se.

När du får upp den texten betyder det att något är fel med ditt betalkort. Kolla under affär i iTunes. Tryck på Visa mitt konto och sedan på Edit Payment Information. Kolla så att det uppgifterna där stämmer.

Ang sprickan på skärmen=Det har skrivits en del om det här. Det verkar kosta 2.000 kr om man gör det på svenska Mumien: Reparera vattenskadad mobiltelefon och byta display på mobiltelefon – Mumien i Göteborg . Det finns också HomeMedia; Home Media Ser att det inte finns med någon Touch men du kan ju alltid ringa och fråga. Här är adress till affären; Home Media AD - hitta.se

Sök även på Googles på; iPod Touch Replacement LCD Screen Display eller display reparation.

Senast redigerat 2008-11-16 02:46
1
Bevaka tråden