Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musen syns inge i Logitech control center

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Installerade Logitech control center för att kunna göra fler inställningar för musen som är en G5 Laser från Logitech. När jag startar programmet så säger det att det inte finns någon logitech device kopplad till datorn. Har testat att boota om utan musen inkopplad och att plugga ut och in den när datorn är på. Inget verkar funka.

Nu undrar jag om det finns andra här som stött på samma problem? Jag har testat USB overdrive men var inte nöjd med känslan i muspekarens rörelser. Hoppas verkligen jag kan råda bot på den sega muspekaren.

/Jesper

Ursprungligen av muppfarmor:

Installerade Logitech control center för att kunna göra fler inställningar för musen som är en G5 Laser från Logitech.

G5 Laser har inget officiellt Mac-stöd från Logitech, och därför finns det inga drivrutiner för den musen i Logitech control center.

Om du vill använda alla knapparna, så är du hänvisad till USB Overdrive eller SteerMouse.

Tack för svaret Steermouse var det som funkade bäst och hade bäst inställningar.

1
Bevaka tråden