Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lort under klickknappen, hjälp!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska gå över från pc och har införskaffat ett par iBook i vitt och blått.
Himla fina, men den ena har en massa brunt gegga under den fina blå "klickknappen". Kan man ta loss den?
Hur?

KaRo

"..ta loss den ?" Funderar du på om man kan ta loss "klickknappen" eller den bruna "geggan" ? Någon som har käkat tuggummi vid datorn ? Vet faktiskt inte alls men blev lite nyfiken. Har aldrig vågat skruva isär en dator eller pillat i den med spetsiga föremål.:D

Ta loss knappen alltså.
Geggat kan vara Coca Cola som liksom runnit in under knappen, kanske. Det är mycket som förtärts vid det dasslocket : )
Under tangentbordet fanns mer än datorkomponenter: möglet höll samman brödbitarna... Jag blev mycket allergisk. Aldrig varit allergisk mot mina pc...

Jag måsta få loss knappen. Bära eller brista. Det ser äckligt ut.
Hoppas någon här vet hur man gör.

Jag är inte helt säker, men förmodligen måste du nog öppna upp "topcase" för att komma åt och rengöra något som hamnat under klickknappen på din MacBook.

Om du inte har löst problemet på onsdag så kan jag återkomma i forumet efter kl 11:00 med ett 100 procent säkert svar på din fundering.

1
Bevaka tråden