Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 7.6.1 ute nu

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 22:37

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 22:39

Nu finns den i Programuppdateraren.

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 22:41

Hyr och hämta ned favoritfilmer med iTunes på datorn eller rakt in i vardagsrummet med Apple TV. Njut av hyrfilmer i upplösning upp till 720p HD med surround-ljud på Apple TV och upp till DVD-kvalitet på datorn. För över hyrfilmer från iTunes till din iPod eller iPhone och se dem när du är på språng.

Du kan även köpa och hämta ned TV-program, musik och mycket annat direkt till Apple TV. Sedan är det lätt att med iTunes föra över det du köpt på Apple TV till datorn.

iTunes 7.6.1 innehåller buggfixar och förbättrar kompatibiliteten med programvara version 2.0 för Apple TV.

Yes!!

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-02-21 23:23

Hyra film? Hur då? har dom inte slagit på fuktionen? Jag hittar inget i vare sig iTunes eller ATV.

Ursprungligen av mjg:

Hyra film? Hur då? har dom inte slagit på fuktionen? Jag hittar inget i vare sig iTunes eller ATV.

Man kan bara göra det i den amerikanska affären, om jag förstått saken rätt...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-21 23:29

Finns bara i US store än så länge. Längst ner i iTunes store kan man byta land (men när man hyr en film så klagar den på att man har ett svenskt konto och skickas tillbaka till Sweden store...)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-21 23:29

Lite för sen...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-22 08:07

Det är ganska lätt att göra kontot "amerikanskt", för dem som vill.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-22 08:30

Hur?
Om du hellre vill kan du Pma.

Yes!!

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2008-02-22 09:02
Ursprungligen av Yes:

Hur?
Om du hellre vill kan du Pma.

Yes!!

Använd sök funktionen, finns flera trådar om detta senaste veckan.

Se här

http://www.99.se/apple-tv/237024-hur-hyra-film-med-gift-cards-fr-n-us-its.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-22 15:19

Jag tycker att det är ganska skumt att de har översatt infon om updaten till svenska och där menara att updaten kommer ge hyrfilm nu. Men men, det är väl ett tecken på att det är på gång i alla fall. Längtar till detta, tror det kommer bil grymt.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-02-22 16:20
Ursprungligen av Fred!:

Jag tycker att det är ganska skumt att de har översatt infon om updaten till svenska och där menara att updaten kommer ge hyrfilm nu. Men men, det är väl ett tecken på att det är på gång i alla fall. Längtar till detta, tror det kommer bil grymt.

Det var just detta som förvirrade mig...det står bokstavligen på svenska att man kan hyra filmer. Nå - det kommer nog alldeles strax

Jag kan inte updatera Den säger att jag har nåt behörighetsproblem, hjälp, någon???

Är 7.6.1 safe att uppdatera till och fortfarande behålla all funktionalitet för iPhone (1.1.2)?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-25 09:47
Ursprungligen av daniel1210:

Är 7.6.1 safe att uppdatera till och fortfarande behålla all funktionalitet för iPhone (1.1.2)?

Det undrar jag också. Fast jag har 1.1.3.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-24 13:29

Patchar iTunes nu

Woohoo! Funkade fint!

1
Bevaka tråden