Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Media för volymlicenser av Adobe Creative Suite CS2

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är på jakt efter media (cd/dvd-skivor) av Adobes Creative Suite CS 2 - volymlicens. Adobe själv har inga kvar på lager och det är slut hos återförsäljarna också.

Vill ni veta varför? Okej'rå.
Vi kör en produktionsmiljö med CS2 Singel User-licenser här. Nu har vi utökat med tre personer och varit tvingade att köpa CS3 Singel User-licenser när CS2 inte säljs längre. Vi är inte redo att gå över fullt ut till Indesign CS3 ännu, då vi inte har säkerställt att alla AppleScript mot XML-filerna från SQL-databasen fungerar. Och flödet mot tryckeriet.

Jag har varit i kontakt med Adobe i Sverige och jag tror den trevliga tjejen satt i Holland som tillslut kunde svara på min fråga. Våra tre inköpta CS3 Singel User-licenser kunde bli CS2-licenser med ett nummer för Volymlicenser tills dess att vi lyfter upp hela produktionsmiljön till CS3.

Numret har vi fått av Adobe, men de hade tyvärr inga DVD-skivor kvar att skicka ut och det går inte att använda våra skivor för Singel License.

Någon på 99mac som kör med volymlicens??

/c

Vi kör volymlicens på CS2, du har ett PM.

1
Bevaka tråden