Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Filemakerkurs?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjoho!

Jag är jäkligt nyfiken på att lära mig hur FileMaker fungerar, och skulle gärna deltaga på en kom-igång-kurs om sådan funnits. Någon annan som är intresserad av det?

Någon guru som kan tänka sig att leda en kurs? Taz?

Att fråga Taz om han vill leda en FileMaker-kurs är ungefär som att fråga Linda Rosing om hon vill ställa upp på en intervju - ett bergssäkert ja

(Likheterna i övrigt är väl mer begränsade )

Jag leder gärna en kurs eller utbildar i FileMaker i någon form. Finns det flera intresserade?

Kristofer - är du i Stockholm någonting?

De flesta av FileMaker-konsulterna i Sverige (jag tänker inte skriva länkar till mina konkurrenter) har också kurser, du kan börja på tex www.filemaker.se och leta vilka som har kurser.

Trevligt!
Brukar dra upp till Stockholm några gånger om året, så det är inga problem att kombinera övriga besök med en kurs.

En till intresserad finns det här!

Detta är något som jag vill väcka liv i! Jag är en given delatagare ifall någon är intresserad av att hålla i kursen.

Länk till företag som har FileMaker utbildningar.
FileMaker utbildningar

Kan nog hänga på, vore kul att bli mer än lite självlärd. I slutändan en kostnadsfråga förstås

1
Bevaka tråden