iMac DV+

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-05-08 16:31

Jag har skaffat mig en ny iMac G4 17" genom Västra Götalands hempc avtal och funderar därför på att sälja min G3 iMac.
Den nya kommer troligtvis om 4 veckor så jag tänkta kolla lite vad man kunde få för peng för den gamla maskinen.

Datorn är en DV+, sage grön, på 450 mhz med 512Mb Ram, 20 Gb HDD, dvdspelare och 8Mb Ati grafikkort. Kartong, skivor och allt annat som följde med den kvar finns kvar. Jag har också skaffat AppleCare till maskinen och det är garanti kvar till november. Datorn är inköpt i november 2000.

Troligtvis kommer jag sälja den tillsammans med en Harman/Kardon iSub och en Iomega USB brännare. Logikkortet pajade för nått år sedan och är utbytt hos macforum i Göteborg. Maskinen går bra och funkar utmärkt med OS X.

Vore tacksam för lite tankar om priset. Kanske man kan få ihop tillräckligt för en iPod.

/Johan

Inte skall du sälja iSuben. Använd den till iMacen i kombination med de runda Apple Pro speakers!

En ny eMac kotar 9.900:- inkl moms, ej DVD. Var glad om du kan få 3000:- för burken.

• Oregistrerad
  • 2003-05-08 17:22

Jag har beställt JBL creature högtalarset till nya imacen. Passar bättre med vita högtalare till en vit dator.

/Johan

1
Bevaka tråden