Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logga in på Hotmail i Safari

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2007-10-24 18:48

det går plötsligt inte att logga in på hotmail längre med safari men med firefox är det inga problem ...

nån annan som har problemet? trodde d va fel på min dator men det gick inte heller med min ipod touch så nån kunnig som vet va felet är?

Samma här

Vet inte om det har med saken att göra men jag har problem med att få SEB's internetbank att komma ihåg att jag är inloggad (mest när man trycker på bankgiro-länken i kontoutdraget). Jag använder Safari 3.0.3. Min teori är att jag svarat "spara inte lösenord för denna webbplats", då verkar den glömma bort att man är inloggad också? Kanske det är samma problem på Hotmail?

Det finns en annan tråd i samma ämne här: http://www.99.se/internet/226857-pa-hotmail-i-safari-3-0-a.html

Just nu funkar förresten Hotmail i Safari 2.0.4 / OS X 10.4.10 den 2007-10-25 kl 09.00 (kl 03.00 svensk tid).

  • Medlem
  • 2008-01-21 19:19

hotmail problem

Jag har också precis som många nadra problem med att logga in på hotmail, det funkar ibland men oftastinte. i mitt adressfält kommer det alltid ett hänglås längst till höger - nån som kan förklara det? jag har väen påkopplad felsökare som hela tiden talar om hur många fel det finns inför varje webbsida hur jag än rensar så kommer det alltid tillbaka - hjälp behövs?

jag använder mig av safari och har inga som helst problem med andra sidor

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-01-21 19:33

För mig funkar det att göra så här:

1. Gå till msn.se/com klicka på logga ut.
2. Klicka sedan på Hotmail länken, då bör det fungera.

1
Bevaka tråden