Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firefox dummar sig när jag flyttar ett fönster?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om jag har ex. två fönster öppna i Firefox och kanske vill se dem sida vid sida, får jag ju dra det ena fönstret till önskad plats på bildskärmen. Ibland fungerar det, men ofta så studsar det fönster jag försöker flytta tillbaka till den ursprungliga positionen. I Safari tycks det inte vara på samma sätt. Där stannar fönstret på den plats man drar det till. Är det någon som vet hur man kan lösa detta i FF? Kanske är det någon inställning som jag har missat?

Har också märkt det där ibland i FF, lär väl va nån bugg, tror inte man kan fixa det med inställningar.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-08-18 21:10

Det brukar funka, bara man låter sidorna i bägge fönstren ladda klart först.

Nej, det fungerar inte. Har man exempelvis tre fönster öppna i FF och flyttar något, så hoppar den tillbaka. Fast inte alltid, men ofta. Det är tom så att ett fönster ibland hoppar upp in under menyraden, vilket gör den obrukbar. Då får man använda "Arkiv" "Stäng". Konstigt det där och ingen inställning verar finnas som gör att det går att ändra på.

1
Bevaka tråden