Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Växjö- Småland

Tråden skapades och har fått 101 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Gör den inte? Vi hade trevligt i alla fall... Men får hoppas på fler än fem pers nästa gång. Å andra sidan var det ju lite kort framförhållning.

Nyinflyttad macanvändare från Sundsvall här. Hej allihopa! iPhone om en vecka...

Trevligt, välkommen!

En till sen nån månad tillbaka.

Största sammanslagningen av macanvändare var på Harrys i fredags. Vi var 5 ^^

Kommer till skithålan på Måndagkväll...
Händer det något i vecka kan jag tänka mig att dyka upp, men jag dricker inte, så tja, MacKaffe någon? =PP

  • Medlem
  • Ljungby
  • 2008-02-20 20:39

Ljungby här, kan tänka mig att hänga på MacPub (eller kaffe) i både Växjö och Jönköping.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-20 21:22

Numera Älmhult, kanske Gemla utanför Växjö inom en snar framtid.

håll dig undan från Gemla, det är ett tips värt att ta till hjärtat
Och framförallt, håll dig undan från Alvesta *rys*

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-21 08:38

Haha vad har du emot de två orterna som är de två jag har bostäder på gång i? Växjö i sig är ju tyvärr omöjligt att hitta utan massor av pengar och Älmhult är för jobbigt att pendla ifrån.

Född och uppvuxen där räcker gott och väl kan jag meddela, hehe...
Växjö är helt skandalöst dyrt faktiskt, speciellt när utbudet på det mesta i stan är obefintligt.
Not even a descent pub man!
Men som 39åring och inte född och uppvuxen där så kan man säkert se det utifrån ett annat perspektiv. Får väl lov att önska dig all lycka där.

Sorry att jag kapade tråden

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2008-02-22 16:07

Tackar! Får hoppas det går bra då men som nykterist så kan jag överleva ett dåligt utbud av pubar

Jag är numer också nykterist, tror ändock att jag skulle självdö i den stan om jag bodde där som vuxen

Vad händer i Växjö under eventet då?
Jag kommer infinna mig i regionen då.

Bevaka tråden