Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skyldighet anmäla fel produkt?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-03-20 14:25

För ett tag sedan blev jag kontaktad av ett möretag som heter MobleConnect (ett gäng fjortisar som föröker kränga abonnemang). Säljaren erbjöd mig att portera till Tele2 och hela den grejen.. Efter att jag bytt säljare tre gånger då alla tappade bort ordern, skickade fel prylar osv, fick jag till slut igenom porteringen. Nu till saken: jag skulle få ngn risig telefon på köpet (mer en symboliskt pryl), men jag fick istället en SE k610i! Är jag skyldig att anmäla detta eller kan de där idioterna stå sitt kast? Jag har köat till deras kundtjänst flera dagar i ca 30 min varje gång, så det är inte så att jag ligger sömnlös om dom inte märker ngt.. Det här har jag: en telefon och en följesedel med min adress (företagets). På följesedeln står förfallodatum och betalningsvillkor, men inget pris eller liknande. Det står inte ens "faktura".. Kommer den sen eller?

  • Medlem
  • 2007-03-20 14:38

SE k610i är ganska risig, så det kanske är rätt ändå...

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-03-20 17:28

Eller rena Rollsen jämfört med den Nokia 1112 eller vad det var jag skulle ha fått.. Den kostar typ 400 kr ny ;-P.. Dn här kan jag iaf sälja för 2000.
Jag snackade med konumentrådgivaren, och hon sa att de får skylla sig själva. Jag behåller den..

Jag behåller fortfarande min Nokia N73 ME. Den är riktigt nice.

1
Bevaka tråden