Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes spelar bara ett album

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-27 21:57

Jag har råkat ut för ett något irriterande problem. Om det är iTunes som har kukat ur eller om det är skit bakom spakarna, låter jag vara osagt.

På följande sätt har problemet gestaltat sig. Igår la jag in ett antal låtar i iTunes, och eftersom det är en samlingsskiva, så markerade jag samtliga spår, valde att visa info och därefter kryssade jag i "Del av samling".

Nu vägrar iTunes att spela annan musik. Jag har coverflow-läget och samtliga spår syns. Drar jag igång första låten i hela min spellista (alltså inte bara den musik som lades till igår) och sen väljer att gå framåt, så hoppar iTunes till första spåret i den samlingsskiva som lades till igår, trots att detta inte alls är nästa spår. Går jag framåt även fortsättningsvis, så väljer den bara de spår som finns med på samlingen, trots att det fruktansvärt många spår mellan som borde spelas istället.

Vad kan vara fel egentligen? Jag begriper verkligen ingenting. Så här har inte iTunes spökat förr.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-27 22:57

Glöm detta. Brutalt många spår hade blivit avmarkerade av någon anledning. Märkligt, med tanke på att det var typ slumpvis. Jaja, det är fixat iaf.

Skit bakom spakarna eller skit i iTunes-koden? Jag vet fortfarande inte riktigt. Det lutar väl åt det förstnämnda iaf.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-28 08:07

Låser tråden - problemet löst

1
Bevaka tråden