Applestore - Betala med bankgiro?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en liten fundering över betalningen för bankgiro.
Mitt VISA kort är borta (och givetvis spärrat) vilket gör att ja inte kan använda de. Nu när jag beställde ett extra batteri så valde jag att betala med bankgiro.

Min fråga är nu hur ja gör för att betala? Ska ja sätta över x-antal kronor på deras bankgiro och ange mitt ordernummer. Ja har nämligen inte fått nått mail (de har gått 10h nu), och jag behöver batteriet (vilket är de jag har beställt) innan jag ska ut och resa den 13:e feb.

Några tips?

Även om du fått mailet med hur du ska betala så tar det upp till en vecka innan allt gått igenom och de skickar ordern. Nu vet jag inte vart du bor men mitt råd skulle vara att åka till en butik som säljer mac-tillbehör. Eller be en bekant köpa i en butik och skicka till dig. För med Applestore får du vänta...

Avbeställ från Applestore och köp ifrån Dustins Applestore. jag brukar få saker samma dag eller dagen efter när jag beställer från dustin och saker finns på lager.

Från Dustin:
2. Hur betalar jag och hur levereras min beställning?
Försäljning sker mot postförskott men du kan också välja att göra en direktbetalning via din bank eller betala med konto/kreditkort du slipper då postförskottsavgiften.

Order mottagna före klockan 14.00 vardagar expedieras som regel samma dag och lagerhållna produkter levereras oftast redan dagen efter till ett Postens utlämningsställe nära dig.

1
Bevaka tråden